KVA Harmonie

Dit orkest is voor de wat verder gevorderde muzikanten (minimaal muziekdiploma-B  of een aantoonbaar vergelijkbaar niveau).

Het repertoire is heel divers; het ene moment speel je een bewerking van een klassiek werk, het volgende moment swing je de pan uit met een popsong, musical- of filmarrangement.

De eerste zondag van januari is Schouwburg De Lievekamp gereserveerd voor het traditionele Nieuwjaarsconcert van KVA, dat elk jaar weer tot de nok gevuld is met een enthousiast publiek. We werken hierbij zoveel mogelijk samen met lokaal en regionaal talent op het gebied van zang, dans en andere, soms onverwachte disciplines zodat we ons publiek steeds weer blijven verrassen.

Daarnaast trekken we onder andere ’s zomers graag de wijk in voor een gezellig openluchtconcert en geven we jaarlijks, in samenwerking met de Lions Oss, een sfeervol concert voor ouderen en mensen die wat minder mobiel zijn.

Het harmonieorkest staat onder leiding van Matthias van Nispen tot Pannerden.

In de agenda vind je alle komende activiteiten.

Lid worden? Alle informatie hierover vind je hier.

Proefrepetitie bijwonen

Wil je graag ervaren hoe het is om bij dit orkest te spelen? Vul dan het formulier in om vrijblijvend een proefrepetitie bij te wonen. Na het invullen van het formulier nemen we spoedig contact op om dit in te plannen.