• 5 januari 2024

Welkom op de nieuwe website van Stadsharmonie KVA! Na vele uren brainstormen, teksten schrijven, foto's uitzoeken en reviewen is de nieuwe website nu voor iedereen beschikbaar.

• Jelmer en Niels in het zonnetje gezet

3 januari 2024

Een feestelijke repetitie van de harmonie op dinsdag 19 december 2023. Jelmer Slobben en Niels Snellen zijn die avond in het zonnetje gezet voor hun 12,5 jarig jubileum bij KVA.

• Let’s dance! 2024

3 januari 2024

De voorbereidingen voor het komende nieuwjaarsconcert, op 7 januari 2024 (12 uur), lopen volop en het belooft weer boeiend muziektheater te worden.

• KVA Ereleden

3 januari 2024

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 14 januari heeft KVA Anne-Marie Seelen en André van Veghel benoemd tot erelid van de vereniging.

KVA Beeldmerk

Wil je meer weten over wat er allemaal gebeurt bij KVA?

Lid worden

Wil je een instrument leren bespelen of heb je al ervaring en heb je zin om bij een van de onderdelen van KVA muziek te komen maken?

Vriend worden

Donaties in elke vorm zijn welkom, sponsoring door ondernemers of een samenwerking met u als “partner”.