Steunfonds KVA

KVA heeft veel in huis, alleen geen tovenaar. We zullen – net zoals in de achterliggende ruim honderd vijfenzeventig jaar – dus een beroep moeten blijven doen op bedrijven, instanties en particulieren om ons een beetje te helpen.

Donaties in elke vorm zijn welkom, sponsoring door ondernemers of een samenwerking met jou als “partner”. Je kunt het hier het sponsorprogramma downloaden, waarin voor elke portemonnee variaties staan. Maatwerk met tegenprestaties zal door stadsharmonie KVA met veel plezier worden geregeld.

Meer informatie?

Heb je behoefte aan meer informatie, dan kun je contact opnemen met het bestuur van de stichting.

T. (Tonny) Suppers

A.G.H.M. (Ton) Boerboom

H.J. (Henk) van der Stap

Algemene bestuursleden

A.C. (André) van Veghel
T. (Tim) Smits

Sponsor worden?

Vul het formulier vrijblijvend in en we zullen snel contact opnemen.