KVA Oss - Vereniging

KVA (Kunstliefde Vermag Alles) is een oude vereniging met een lange, en bij tijden, bewogen geschiedenis. Om zo oud te worden moet je als vereniging blijven meebewegen met de tijd en dat is wat KVA doet.

Het is een levendige en gezellige muziekvereniging waar jong en oud zich thuis voelt en waar op verschillende niveaus muziek gemaakt kan worden. Of je nu begint bij een KEK, al speelt bij beginnersorkest Opmaat of bij het Studieorkest, of in de Harmonie en daarnaast misschien lekker feestmuziek maakt bij The Blue Band; er is altijd een plek waar je je als muzikant thuis zult voelen. Kortom: een vereniging waar muziek in zit!

Algemene gegevens

Postadres: