Vrienden van KVA

Waar zouden we zijn zonder vrienden? Dat geldt voor ieder van ons als persoon, maar zeker ook voor een vereniging als KVA. Want om een muziekvereniging draaiend te houden zijn donateurs hard nodig.

Waarom zou ik vriend van KVA worden?

In 2035 bestaat KVA maar liefst 200 jaar. En ook dan willen we dat KVA op een mooie manier nog in de schijnwerpers staat. Als Vriend ondersteunt u de financiële huishouding van KVA en helpt u ons nu, maar zeker op lange termijn, te zorgen voor continuïteit. KVA behoort bij het Oss’ cultureel erfgoed: wij willen zorgen voor een goede sociaal-culturele invulling daarvan. Maar bovenal is het van het hoogste belang, dat het voor de Osse jeugd mogelijk is en blijft om een mooie hobby te beoefenen.

Wat gaat het me kosten?

U mag – vanaf 25 euro – zelf bepalen, welk bedrag u aan KVA beschikbaar wilt stellen om Vriend van KVA te worden.

Wat levert het donateurschap van KVA mij op?

Via onze website www.kvaoss.nl houden wij u op de hoogte van onze activiteiten en jaarlijks ontvangt u een uitnodiging voor ons gezellige, jaarlijkse Vriendenconcert. Bij een bijdrage vanaf € 100,- heeft u recht op een gratis kaart voor ons traditionele Nieuwjaarsconcert. Doneert u € 200,- of meer, dan ontvangt u zelfs twee gratis kaarten.

10 redenen

Twijfelt u nog of u vriend van KVA wilt worden? Na het lezen van onderstaande tien redenen vast niet meer:

• U helpt 185 jaar Cultureel Oss erfgoed te laten voortbestaan
  • U steunt een toonaangevende Stadsharmonie
  • U garandeert muzikale opluistering van sociale en culturele evenementen
  • U versterkt de verbondenheid tussen jong en oud
  • U geeft Oss een muzikale toekomst door jeugd in hun muzikale hobby op te laten leiden
  • U sterkt de professionele muzikale leiding
  • U draagt bij aan de financiering van instrumenten en partituren
  • U ontmoet Vrienden van het KVA-concert
  • U kunt meegenieten van het traditionele Nieuwjaarsconcert

Maar vooral: U geeft uw liefde voor muziek een enorme opkikker!